خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/10 - 14:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی مطرح کرد:

نشست با معاون وزیر راه جهت تخصیص اعتبار برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با معاون وزیر راه جهت تخصیص اعتبار برای تسریع در تکمیل محورهای مواصلاتی بهار و کبودرآهنگ جلسه ای برگزار شد و مقرر گردید اقدامات لازم انجام پذیرد.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه ای با ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور داشتم که در این نشست پیرامون تامین امکانات از جمله ماشین آتش نشانی، لودر و ... برای شهرداری صحبت شد و پس از مباحث مطرح شده مقرر شد بررسی های لازم صورت پذیرد و پس از آن اقداماتی در این رابطه انجام گیرد.



وی افزود: برای حل مشکلات محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه نیز با معاون وزیر راه و شهرسازی نشستی داشتم و مقرر گردید اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شود و امیدوارم با همکاری اداره کل استان این محورها سریعا تکمیل شوند از ایجاد حوادث جاده ای پیشگیری شود.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: شبانه روزی شدن درمانگاه شهر مهاجران یکی از مطالبات چندین ساله و به‌حق شهروندان این شهر بود که در سال گذشته با پیگیری لازم این امر محقق شد.



توسلی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری شورای اسلامی شهر مهاجران، خیرین و نیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی همدان عملیات اجرایی ساخت و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شهر آغاز شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 375610
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار